LU treedt vandaag letterlijk en figuurlijk meer op het voorplan en zet haar historische waarden op een actuele manier in de verf : 'LU is veel meer dan een koekjesmerk.'


LU opent Een Wereld Vol Mogelijkheden

 

Het is een merk dat bruist van dynamisme en enthousiasme voor de toekomst. Het biedt nieuwe perspectieven, innoveert voortdurend en streeft naar een goede balans tussen evenwichtige en lekkere koekjes. LU nodigt uit om enthousiast door het leven te gaan, om nieuwe uitdagingen aan te gaan, om nieuwe wegen in te slaan. LU... opent Een Wereld Vol Mogelijkheden. 
 

LU combineert dynamisme en historiek in een nieuwe look

 

Deze eigentijdse, frisse kijk draagt LU uit in de vorm van een nieuw en dynamisch logo, dat ook zijn weg vindt naar de verpakkingen van de verschillende LU producten.

 

Een nieuw logo

 

De vorm van het logo is geëvolueerd naar een meer dynamische vormgeving, die meer nadruk legt op beweging, progressiviteit en op het innoverende karakter van het merk. De toevoeging van de kwaliteitssignatuur "créateur de biscuits depuis 1846" verwijst naar de dieperliggende historische roots van het merk. De eenvoudige kleurencode (rood en wit) werd behouden en werd versterkt door het gebruik van een toegankelijke, rondere typografie.

 

 
 

De Wereld Vol Mogelijkheden gezien vanuit een luchtballon

 

32 consumenten (één voor elk LU merk) beleefden donderdag als winnaars van de LU-ballonwedstrijd een onvergetelijke LU-dag. Zij werden als speciale LU-gast ontvangen op het domein van het Kasteel van Edinghen om vervolgens plaats te nemen in één van de luchtballonnen voor een vlucht over hun eigen "Wereld Vol Mogelijkheden".

 

LU is nu écht gelanceerd

 

Bovendien was het sympathieke beertje LULU van het merk LU ook van de partij daar boven in de lucht. Een originele manier om te symboliseren hoe groot de Wereld Vol Mogelijkheden van LU wel is en te tonen hoeveel positivisme er uitgaat van de LU-koekjes.
 

Volg het avontuur van LU in de lucht via de link http://youtu.be/tQtTIt53RnM.  

(ad)